19 listopada w sklepach Żabka rozpoczęła się ogólnopolska loteria „Łap Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”, w której po zrobieniu zakupów za minimum 30 zł[1] klienci otrzymują zdrapkę, która daje szansę na wygraną w loterii. Działanie mediowe realizuje agencja Value Media we współpracy z Salestube. Za kreację do kampanii odpowiadają agencje kreatywne GONG i Cukier.
Mechanika loterii jest prosta: po przekroczeniu progu 30 zł[2] klient dostaje zdrapkę, pod którą mogą kryć się m.in. breloki z Foodzikami, bony zniżkowe, produkty lub kody do gry w Roblox. Do wygrania są także ponad metrowe maskotki GIGA Foodziki w czterech odsłonach: hot dog Dożek, pizza Slajsik, kanapka Czaruś i Frytka.
Kreacja i strategia mediowa opierają się na idei „złapania” Foodzika. Kampania o zasięgu ogólnopolskim obejmuje: telewizję, video online, kino, szeroką obecność w digitalu, w tym formaty niestandardowe oraz obecność w grach i streamach.
Za realizację działań komunikacyjnych w modelu House of Communication odpowiadają spółki Group One. Value Media koordynuje całość działań, odpowiada za planowanie i zakup mediów, Salestube odpowiada kampanie online na kanale YouTube oraz na platformach social mediowych. Agencja kreatywna GONG (również Group One) wraz z agencją Cukier przygotowały kreacje do kampanii.
